Бобро Наталія СергіївнаГривківська О.В.2024-07-112024-07-112021-12-04Гривківська О. В., Бобро Н.С. ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ // Інноваційний потенціал економіки: сучасні концепції формування та управління: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. - С. 43-44http://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/214В сучасних умовах на ринку досить важко займати провідні позиції, адже такі традиційні медіа, як радіо, телебачення, газети не є такими ефективними, як раніше. По-перше, це пов’язано з тим, що споживач не в змозі сприйняти ту інформацію, яку він отримує від зовнішнього середовища. Адже на сьогоднішній час в світі існує стільки продукції, що споживач губиться, не розуміє, що йому дійсно потрібно. По-друге, розвиток мережі Інтернет погано вплинув на ефективність традиційної реклами, тому що більшість освічених людей, в тому числі молодь, проводить більше часу online. Що ж робити, коли люди перестали звертати увагу на традиційну рекламу, ігнорувати і не довіряти їй. Як же вплинути на підсвідомість людей, тим самим змусити їх купляти продукцію певної марки?ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГArticle