Гуренко, А. В.Ромашина, Д. А.2024-10-152024-10-152022Гуренко А. В., Ромашина Д. А. Застосування інтерактивних маркетингових комунікацій транспортно-логістичними компаніями // Економіка і управління. 2022. № 2. С. 24-33.http://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/479The article examines the communication processes of modern transport and logistics companies. Special attention is paid to marketing communications that take place in conditions of uncertainty and risks. It has been proven that significant infrastructural changes have taken place in Ukraine, client requests and conditions of service provision have changed. It was determined that the traditional model of marketing communications no longer allows to effectively organize the process of customer service in the transport market.В статті досліджено процеси комунікацій сучасних транспортно-логістичних компаній. Особливу увагу приділено маркетинговим комунікаціям, що відбуваються в умовах невизначеності та ризиків. Доведено, що в Україні відбулись суттєві інфраструктурні зрушення, змінились клієнтські запити та умови надання послуг. Визначено, що традиційна модель маркетингових комунікацій вже не дозволяє ефективно організувати процес обслуговування клієнтів на транспортному ринку.Застосування інтерактивних маркетингових комунікацій транспортно-логістичними компаніямиArticle