Колодінська Я.О.Букатов Д.В.2024-07-062024-07-062024-04-10978-966-301-266-7/1.2024.17http://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/208Авторами розглянуто та проаналізовано мови SeExpr з іншими мовами, що використовуються для процедурного текстурування, а саме GLSL (OpenGL Shading Language), HLSL (High-Level Shading Language) та RSL (RenderMan Shading Language). Відзначено актуальність тематики дослідження у зв’язку з інтенсивним розвитком комп’ютерної графіки та зростанням вимог до якості текстур у відеоіграх, анімаційних фільмах та інших мультимедійних додатках. В роботі запропоновано рекомендації щодо вибору мови для процедурного текстурування залежно від потреб проекту, що можуть бути корисними для художніх працівників, розробників ігор та аніматорів. Наведено приклади використання SeExpr у виробництві, зокрема для створення текстур та ефектів. Також обговорено основні особливості та функціональність кожної з розглянутих мов, зокрема їх продуктивність, простоту використання, гнучкість та підтримку спільноти. Визначено, що SeExpr є оптимальним вибором для швидкого прототипування та налаштування текстур, тоді як GLSL та HLSL підходять для відтворення реалістичних графічних ефектів у реальному часі, а RSL забезпечує високу якість рендерів у кінематографічних проектах.Порівняння SeExpr з іншими мовами для процедурного текстуруванняComparison of SeExpr with other procedural texturing languagesArticle