Булгару, Роберт-Костянтин Савелійович2025-12-242025-12-242025Булгару Р. С. Архітектура Hyper Casual ігор на Unity: розробка та оптимізація : кваліфікаційна бакалаврська робота ... 121 Інженерія програмного забезпечення. Київ, 2025. 80 с.https://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/1418Об’єкт дослідження – процес розробки гіперказуальних ігор на платформі Unity. Предмет дослідження – архітектурні рішення, принципи оптимізації та інструменти, що використовуються в процесі розробки гіперказуальних ігор. Мета дослідження – розробити ефективну архітектуру гіперказуальної гри на платформі Unity із застосуванням сучасних інструментів і методів оптимізації.принципи об’єктно-орієнтованого програмуванняZenjectUnityUniTaskАрхітектура Hyper Casual ігор на Unity: розробка та оптимізаціяThesis