Петровський, Олександр ОлеговичPetrovskyi, O. O.2025-10-242025-10-242025Петровський О. О. Стратегічне управління соціальною відповідальністю в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств : дис. ... д-ра філософії ... 073 Менеджмент. Київ, 2025. 253 с.https://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/1343The work is devoted to the study of theoretical, methodological, and practical aspects of strategic management of social responsibility as a tool for ensuring enterprise competitiveness. The essence of corporate social responsibility is examined, attention is paid to the features of forming CSR strategic management mechanisms, and methodological foundations for their implementation are outlined. An analysis of development trends in the Ukrainian gas station market is conducted, socially responsible activities of leading operators are diagnosed, and factors influencing the formation of competitive advantages through CSR initiatives are examined.Робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних положень стратегічного управління соціальною відповідальністю як інструменту забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто сутність корпоративної соціальної відповідальності, приділено увагу особливостям формування механізмів стратегічного управління КСВ та окреслено методичні засади їх імплементації. Здійснено аналіз тенденцій розвитку ринку автозаправних станцій України, діагностовано соціально-відповідальну діяльність провідних операторів та розглянуто фактори, що впливають на формування конкурентних переваг через КСВ-ініціативи.соціальна відповідальністькорпоративна соціальна відповідальністьконкурентоспроможністьстратегічне управлінняінноваційний розвитоксталий розвитокспоживча лояльністьконкурентні перевагисоціально-відповідальний маркетингсоціальні ініціативистратегічний розвитокекологічна відповідальністьESG стратегіїсоціальний маркетингстратегічний маркетингsocial responsibilitycorporate social responsibilitycompetitivenessstrategic managementinnovation developmentsustainable developmentconsumer loyaltycompetitive advantagessocially responsible marketingsocial initiativesstrategic developmentenvironmental responsibilityESG strategiessocial marketingstrategic marketingСтратегічне управління соціальною відповідальністю в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємствStrategic Management of Social Responsibility in the System of Ensuring Enterprise CompetitivenessThesis