Піскун, Тарас Олександрович2024-12-192024-12-192024Піскун Т. О. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень на підприємстві (на прикладі Торговий дім "Поляков") : кваліфікаційні магістерська робота ... 073 "Менеджмент". Київ, 2024. 104 с.http://dspace.e-u.edu.ua/handle/123456789/737Актуальність теми дослідження. Сучасна концепція маркетингу визначає роботу підприємства на основі інформації про споживчий попит та його зміни в найближчій перспективі. Жодний економічний суб’єкт не може проводити планування власної діяльності без дослідження своїх потенційних покупців, наявних конкурентів, посередників та інших суб’єктів та сил, що оперують на ринку, а також без отримання вичерпної інформації про рівень збуту та ціни, тобто без маркетингових досліджень. Мета магістерської роботи полягає в систематизації теоретичних положень та наведенні практичних рекомендацій щодо розробки ефективної системи управління маркетинговими дослідженнями як основи прийняття управлінських рішень на підприємстві. Об'єктом дослідження є торгівельне підприємство ТОРГОВИЙ ДІМ “ПОЛЯКОВ”. Предметом роботи є організаційні та методичні засади проведення маркетингових досліджень.Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень на підприємстві (на прикладі Торговий дім "Поляков")Other