Інституційний репозиторій Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет"
Архів містить у відкритому доступі наукові публікації викладачів та співробітників Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет", матеріали доповідей та конференцій, навчально-методичну літературу, статті з наукової періодики.
Відкритий архів надає можливість для самостійного розміщення наукових праць ("самоархівування ").

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Формування стратегій управління розвитком підприємств агропромислового комплексу України
(2025) Дудник, Олександр Володимирович; Dudnyk, Oleksandr
Дисертацію виконано згідно з тематичним планом науково-дослідної роботи кафедри менеджменту та маркетингу Приватного вищого навчального закладу «Європейський університет» за темою: «Формування стратегій управління розвитком підприємств агропромислового комплексу України» як складової частини науково-дослідної теми «Формування комплексного механізму управління безпековою діяльністю підприємств» (номер державної реєстрації 0121U114171, 2021–2026 рр.) та присвячено комплексному дослідженню теоретичних, методичних та прикладних аспектів стратегічного розвитку підприємств АПК.
У дослідженні розглядається процес формування стратегій розвитку підприємств агропромислового комплексу на основі системного підходу, що забезпечує цілісне бачення взаємозв’язку внутрішніх ресурсів підприємства, динаміки зовнішнього середовища та механізмів адаптації до змін. Стратегія розвитку трактується не лише як інструмент довгострокового планування, а як багаторівнева управлінська система, що інтегрує аналітичні, інноваційні та прогнозні функції. Аналізуючи теоретичне підґрунтя, визначено ключові засади стратегічного управління в АПК з урахуванням впливу макроекономічних, екологічних, технологічних і соціальних факторів.
Соціально-психологічні особливості адаптації студентів до навчання у ЗВО
(2025-06) Чепіль, Ангеліна Миколаївна
Об’єкт дослідження – соціально-психологічна адаптація здобувачів вищої освіти.
Предмет дослідження – соціально-психологічні особливості адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі.
Мета дослідження – визначення соціально-психологічних особливостей адаптації студентів до навчання у закладі вищої освіти, аналіз основних чинників, що впливають на цей процес, та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності адаптації.
Особливості психологічного розвитку дитини в залежності від стилів виховання в сім'ї
(2025-06) Вінтоняк, Яна Михайлівна
Об'єкт дослідження - Психоемоційний стан дитини в умовах різних стилів батьківської взаємодії.
Предмет дослідження - особливості психологічного розвитку дитини в залежності від стилів виховання в сім’ї.
Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити залежність психологічного розвитку дитини від стилів сімейного виховання.
Психологічні особливості працюючих та непрацюючих студентів ВНЗ: психоемоційний аспект
(2025-06) Герасименко, Єлизавета Вікторівна
Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи “Психологічні особливості працюючих та непрацюючих студентів ВНЗ: психоемоційний аспект”: загальний обсяг роботи становить 80 сторінок, 50 використаних джерел та літератури, 4 рисунки, 4 додатки.
Об'єкт дослідження – психоемоційний стан студентів університету.
Предмет дослідження – психологічні особливості психоемоційного стану працюючих і непрацюючих студентів університету.
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та емпіричному дослідженні психологічних особливостей психоемоційного стану працюючих і непрацюючих студентів університету.
У процесі дослідження застосовано комплекс психодіагностичних методик: особистісну шкалу тривожності Дж. Тейлор, шкалу сприйнятого стресу (PSS), шкалу психологічного благополуччя Ворик-Единбург (WEMWBS) та шкалу задоволеності життям Е. Дінера(SWLS).
У ході дослідження виявлено, що працюючі студенти мають статистично вищий рівень тривожності порівняно з непрацюючими. Водночас показники сприйнятого стресу виявилися вищими лише у працюючих студентів денної форми навчання — ця відмінність підтверджена статистично за критерієм Манна-Уїтні.
Щодо рівня психологічного благополуччя та задоволеності життям, вони були вищими саме у працюючих студентів, проте ці відмінності не отримали статистичного підтвердження.
Результати дослідження можуть бути використані у діяльності практичних психологів, соціальних працівників та викладачів вищих навчальних закладів з метою оптимізації умов навчання та психологічного супроводу студентів.
Особливості міжособистісних відносин юнаків у конфліктних ситуаціях
(2025-06) Стоянова, Марія Степанівна
Дана стаття присвячена дослідженню особливостей міжособистісних відносин юнаків у конфліктних ситуаціях. Представлено результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження специфіки конфліктних взаємодій серед молоді.
Результати. Емпіричне дослідження було проведено у Google Таблицях, у якому взяли участь 100 юнаків та юниць віком від 15 до 21 року.
За результатами, провідною шкалою міжособистісних стосунків є «агресивність» з найвищим екстремальним показником (34%); за суб’єктивної
оцінки міжособистісних відносин найвищим показником високого рівня було виявлено шкали «агресія» (50%), «напруженість» (44%) та «конфліктність» (42%); найвищими показниками по кількості і відсоткам за методикою Q-сортування є шкали «нетовариськість» (33%) та «незалежність» (28%).