Перегляд за Автор "Антонов, Т. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСутність інноваційної активності промислових підприємств(2020) Антонов, Т. А.Стаття присвячена актуальній необхідності використання в діяльності вітчизняних промислових підприємств різноманітних інноваційних процесів з метою отримання стійких конкурентних переваг на найближчу і віддалену перспективу. Розглянуто нагальність інновацій в сучасних умовах розвитку, фактори, що впливають на ефективність інноваційних процесів і причини, які гальмують впровадження і використання інновацій. Автором розкрито поняття інноваційної діяльності, як діяльності з розробки та впровадження наукових ідей в технологічні процеси з метою отримання продукції, яка володіє новими властивостями, або зміни властивостей раніше випущеної загальновизнаної продукції, на яку випав попит споживача, впровадження даної продукції у виробництво та отримання стабільного прибутку від її реалізації. Охарактеризовано поняття «інноваційна активність», як економічна категорія, розглянуті різні точки зору вчених дослідників і межі формулювання даного поняття. Узагальнено специфічні відмінності та характеристики підприємств з високою інноваційною активністю від традиційних підприємств. Визначено, що одним з головних критеріїв інноваційної активності суб’єкта промисловості є розробка і виробництво продукції, яка не має аналогів (тобто яка раніше не вироблялася) і володіє специфічними тільки їй властивими характеристиками, при вливанні фінансових коштів в інноваційну діяльність, за звітний період часу. Причому цей критерій передбачає, що в інноваційно-активному підприємстві інновації повинні бути закінчені, тобто вироблена інноваційна продукція повинна бути реалізована і отримано прибуток за її реалізацію. При здійсненні інноваційної діяльності найбільш витратними стадіями в плані фінансових, трудових і сировинних ресурсів є стадія впровадження інновації в виробничі потужності з метою виробництва інноваційної продукції, а також стадія просування продукції на споживчий ринок.