Перегляд за Автор "Лазебник, О. О."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПереваги скляних пляшок мінеральної води над пластиковими для забезпечення екологічної безпеки(2023) Шостаковська, А. В.; Лазебник, О. О.У статті зазначено, що на сьогоднішній день основною причиною забрудення ґрунтів, повітря та водних ресурсів є надмірне застосування пластику, адже його залишки потрапляють у довкілля кожного дня. Особливо гостро це питання стоїть для виробників мінеральної води та інших прохолоджувальних напоїв, адже пластикові пляшки – найпопулярніша тара для даних напоїв. Тому вкрай важливим є запровадження переробки пластику на регулярній основі. У статті висвітлені заходи задля зменшення негативних наслідків надмірного використання пластику, представлені у країнах Європи. Найпоширеніший із них – встановлення автоматів для повернення використаних пляшок у торгових точках. Покупець сплачає за напій разом із заставою, а після повернення пляшки вартість застави повертається покупцеві. Стаття також нагололошує про поточну ситуацію з переробки пластику в Україні, зокрема вказано регіони, де наразі представлені підприємства з переробки пластику. Однак у більшості регіонів дані підприємства відсутні. Тому сьогодні чимало підприємств-виробників мінеральної води розливають даний напій у скляні пляшки. За допомогою методу таємного покупця розглянуто приклади мінеральних вод українського виробництва у скляних пляшках. Крім того, у статті проаналізовано переваги та недоліки скла порівняно з пластиком як тари для мінеральної води з екологічної, медичної та економічної точки зору. У результаті одержано висновок, що скляна пляшка, особливо зеленого кольору та з кришкою, яка закривається, є найкращим варіантом фасування мінеральної води. По-перше, скло дозволяє зберігати смак та якість води, не змінюючи її властивості. По-друге, кришка, що закривається, дозволяє зберігати воду протягом тривалого терміну. По-третє, зелений колір захищає напій від сонячних променів та інших факторів зовнішнього середовища.
- ДокументТоргові марки мінеральних вод: класифікація за походженням та запорука ринкового успіху(2020) Лазебник, О. О.На сьогоднішній день існує багато способів класифікації торгових марок та віднесення їх до окремих категорій. У цій статті представлено нову класифікацію торгових марок за походженням, а саме з точки зору території та часу їхньої появи на ринку. Як приклад, було обрано торгові марки бутильованої мінеральної води – продукту, який має багаторічну історію свого розвитку в Україні. Представлений у статті підхід до класифікації торгових марок мінеральних вод було створено з урахуванням того, що, по-перше, Україна набула незалежності лише у 1991 р., тоді як мінеральні джерела, розташовані на теренах сучасної України, існують протягом кількох століть, і, по-друге, незважаючи на те, що в Україні кількість мінеральних джерел є однією з найбільших у Європі (близько 500), у точках роздрібної торгівлі є багато пляшок мінеральних вод, імпортованих з країн Західної Європи, зокрема з Франції, Італії та Німеччини.