Перегляд за Автор "Полнарьова, Олена Гарріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетоди щодо подолання прокрастинації підлітків в умовах війни(2024) Полнарьова, Олена ГарріївнаАктуальність дослідження: фіксація причин прокрастинації у різних дітей на профорієнтаційних зустрічах не давала розуміння загальної картини – на скільки сильно впливає страх смерті, тривога через невизначеність, які ще є причини відкладання виконання завдань, як поєднуються ці причини, а також зрозуміти першопричини прокрастинації, щоб розробити та впровадити мотиваційну програму, яка зможе знизити рівень прокрастинації при виконанні профорієнтаційних завдань, для підвищення результативності проходження профорієнтаційного курсу. Тому постало питання в кількісному дослідженні, щоб виявити причини прокрастинації, їх вагомості, виділити найбільш важливі та побачити, на скільки тривога та страх через війну є значущими. Більшість досліджень, які проведені в Україні з 2022 року, були направлені або на визначення рівня академічної прокрастинації або на виявлення певної причини прокрастинації, тож вони не давали загальну картину причин прокрастинації у підлітків 9 – 11 класів. На жаль, класичні опитувальники, переважно, були спочатку перекладені російською та адаптовані, а вже потім був переклад на українську мову. Тому постало питання не тільки перекладу оригінального класичного опитувальника на виявлення причин прокрастинації, а й адаптація до сучасних умов: додати питання, які б дозволили кількісно виявити причини прокрастинації як страх, тривога через війну та невизначеність майбутнього, а також і більш «сучасні» причини прокрастинації – це нерозуміння важливості фахової, ґрунтовної освіти («зараз можна закінчити короткі курси і заробляти більше 700$ – 1000$»). Також варто запропонувати батькам різні сучасні інструменти зовнішньої та внутрішньої мотивації, в залежності від першопричини прокрастинації. Мета: надати батькам і вчителям механізм та інструменти мотивації для подолання прокрастинації у підлітків середнього підліткового віку в умовах війни, а також в залежності від першопричин прокрастинації. Об’єкт дослідження: першопричини прокрастинації у підлітків середнього підліткового віку (13-17 років) в умовах війни. Предмет дослідження: вплив першопричин прокрастинації на ефективність мотиваційних методів.