Перегляд за Автор "Піскун, Тарас Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень на підприємстві (на прикладі Торговий дім "Поляков")(2024) Піскун, Тарас ОлександровичАктуальність теми дослідження. Сучасна концепція маркетингу визначає роботу підприємства на основі інформації про споживчий попит та його зміни в найближчій перспективі. Жодний економічний суб’єкт не може проводити планування власної діяльності без дослідження своїх потенційних покупців, наявних конкурентів, посередників та інших суб’єктів та сил, що оперують на ринку, а також без отримання вичерпної інформації про рівень збуту та ціни, тобто без маркетингових досліджень. Мета магістерської роботи полягає в систематизації теоретичних положень та наведенні практичних рекомендацій щодо розробки ефективної системи управління маркетинговими дослідженнями як основи прийняття управлінських рішень на підприємстві. Об'єктом дослідження є торгівельне підприємство ТОРГОВИЙ ДІМ “ПОЛЯКОВ”. Предметом роботи є організаційні та методичні засади проведення маркетингових досліджень.