Перегляд за Автор "Скляренко, Олена Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕкономіко-математичне моделювання(2024) Скляренко, Олена Вікторівна; Терещук, Ганна Михайлівна; Колодінська, Яніна ОлексіївнаНавчальний посібник містить стислий виклад основного теоретичного матеріалу, практичні задачі і приклади їх розв’язання, завдання для самостійних робіт, питання для самоперевірки та до підсумкового контролю для вивчення курсу «Економіко-математичне моделювання». Майже весь матеріал подається в прикладах і задачах з економічним змістом і вирішується із застосуванням комп’ютерного прикладного програмного забезпечення Mathcad. Навчальний посібник призначений для студентів, які навчаються за економічними спеціальностями та спеціальністю «Комп’ютерні науки» закладів вищої освіти, аспірантів, що провадять дослідження з моделювання систем та викладачів зазначеної дисципліни і суміжних з нею.
- ДокументМоделювання економічних систем у прикладах і задачах(2023) Скляренко, Олена Вікторівна; Терещук, Ганна Михайлівна; Колодінська, Яніна ОлексіївнаНавчальний посібник є вступом до вивчення курсу «Моделювання економічних систем» і містить навчально-тематичний план і програму дисципліни, стислий виклад основного теоретичного матеріалу, практичні завдання, приклади розв’язання задач із моделювання систем, завдання для самостійних робіт, переліки питань для самоперевірки та до підсумкового контролю. Майже весь матеріал подається в прикладах і задачах з економічним змістом і вирішується із застосуванням комп’ютерного прикладного програмного забезпечення Mathcad. Для студентів, які навчаються за економічними спеціальностями та спеціальністю «Комп’ютерні науки» закладів вищої освіти, аспірантів, що провадять дослідження з моделювання систем та викладачів зазначеної дисципліни та суміжних з нею.
- ДокументПрактикум з вищої математики для студентів економічних спеціальностей(2023) Скляренко, Олена Вікторівна; Терещук, Ганна МихайлівнаПосібник містить навчально-тематичний план, структуру та програму вивчення дисципліни «Вища математика» за кредитно-трансферною системою організації навчального процесу, завдання для практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи студентів, тематичні контрольні роботи та приклади їх розв’язання, в тому числі, із застосуванням комп’ютерних прикладних програм, зокрема, MathCad та EXCEL, переліки питань для самоперевірки і до заліку з даної дисципліни, розподіл балів при рейтинговій системі оцінювання. Для студентів закладів вищої освіти.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОГЛЯДУ НА РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ(Науковий вісник: Збірник наукових праць Європейського університету, 2023) Волкова, Нінель Миколаївна; Скляренко, Олена Вікторівна; Фролов, І. М.У статті розглянуті теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку креативності здобувачів освіти із врахуванням потреб та викликів сьогодення. Проаналізовано сучасний підхід психологічних та педагогічних наукових напрямків до поняття «креативність». Розглянуто необхідність креативного мислення в сучасному світі в професійному розвитку багатьох спеціальностей та зазначено важливість його розвитку на початковому етапі формування особистості у навчальній діяльності, зокрема у шкільній освіті. Наведено результати моніторінгу у закладах освіти України в 2021 році з розвитку креативної особистості, які досліджувалися за формулою «Чотирьох К»: креативність, критичне мислення, кооперація та комунікативні навички як «вміння думати поза рамками». Окреслені завдання, які постають перед вчителем на уроках інформатики задля розкриття та розвинення здібностей і талантів формування творчої особистості учня засобами сучасних інформаційних технологій. Запропоновано упровадження інтерактивних технологій, нестандартних уроків, використання ігрових елементів та сучасних цифрових сервісів на заняттях. Наданий перелік кроків для зацікавлення, підвищення мотивації до навчання та пізнавального інтересу протягом уроку, способів застосування інформаційних технологій, що сприятимуть розвитку творчості. Зазначено, що найбільшої актуальності набуває розвиток креативності як здатності до конструктивного нестандартного мислення і поведінки, усвідомлення та розвитку свого досвіду, пошук засобів її розвитку у процесі навчання. Надані рекомендації щодо вибору різноманітних форм організації освітнього процесу, зокрема, проектної діяльності.