Перегляд за Автор "Хоменко Олена Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументTHE OPPOSITION OF SCIENTISTS ON THE ISSUE OF FALSIFICATION OF THE HISTORY OF UKRAINE BY RUSSIAN PROPAGANDA IN THE CONTEXT OF INFORMATION WARFARE(Polonia University in Częstochowa, 2023-12-07) Хоменко Олена ОлександрівнаВ умовах війни України з Російською Федерацією, яка розпочалася в 2014 та продовжується і до нині, окрім військового протистояння, важливу роль також відіграє супротив українських науковців в інформаційній російській пропаганді щодо фальсифікації або перекручуванні історичних фактів та подій історії України. Історичні фейки, які пропагує Росія за допомогою ЗМІ про: «завжди російський Крим», «на півдні України завжди був дикий степ, а цивілізацію сюди принесли росіяни», «Україну утворив Ленін на поч. ХХ ст.» та ін. має значний впливає на мислення пересічних російських та іноземних громадян, яким пропагується така дезінформація. І сьогодні це є певним викликом для національних інтересів усіх українців. Ключові слова: інформаційна війна, фальсифікація, історія України, історичні фейки.
- ДокументАНАЛІЗ ФАЛЬСИФІКАЦІЙ ІСТОРИЧНИХ ФАКТІВ ТА ПОДІЙ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ РОСІЙСЬКОЮ ПРОПАГАНДОЮ(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023-11-04) Хоменко Олена Олександрівна; Маруховська-Картунова Ольга Олександрівна; Тішко Лілія ВолодимирівнаУ статті акцентовано увагу на найбільш поширених історичних фейках, що використовує російська пропаганда у інформаційній війні проти України; окреслено витоки цих фейків та їхні трансформації. Історичні фальсифікації, спотворення, табуювання – це було та є частиною інформаційної війни російської пропаганди проти України та українців. Свою потужну пропагандистську кампанію російська федерація скеровує як на внутрішнього споживача (всередині країни), так і безпосередньо на населення України та багатьох інших країн. Більшість історичних фейків російської пропаганди своїми витоками сягають ще часів російської імперії та СРСР. Переживши певні трансформації, вони особливо актуалізовані в інформаційному просторі після 2014 р. Основоположними стрижнями російської пропаганди щодо фальсифікації фактів та подій в історії України є: «братні народи росіяни та українці» (витоки наративу – в ХVІІ ст.); одноосібне присвоєння києворуської культурної спадщини (обіграється подібність слів Русь та росія, образ князя Володимира Великого, православна спадщина тощо); «Україна – країна, якої немає» (вигадка австрійського генштабу, створена владіміром лєніним, возз’єднана сталіним і т.ін.); перемога у Другій світовій війні (яка трактується як «вєлікая отєчєствєнная» й хронологічні рамки звужені до 1941-1945 рр.); привласнення перемоги у Другій світовій війні, при одночасному применшенні ролі інших країн та, зокрема, паплюження ролі українців та України у цій війні. Окремим пунктом в російській пропаганді є «Крим-наш» – сакралізація Криму як споконвічно російської території, стирання згадок про будь-які поразки, пов’язані з Кримом, а також нищення пам’яті про кримських татар та інші народи, які з давніх-давен проживали в Криму. Також акцентується увага на виключному внеску російської імперії та СРСР у розвиток південних та східних областей України.
- ДокументВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС НАВЧАННЯ І РОЗВИТОК ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024, 2024-05-19) Хоменко Олена Олександрівна; Паустовська Маріанна Володимирівна,; Онищук Ірина АнатоліївнаКлючові слова: інтерактивні технології, вища освіта, цифровий розвиток,мотивація студентів, ефективність навчання, навички диджиталізації, академічні досягнення, якість освіти, індивідуалізація навчання, технологічні тенденції. У сучасному світі інтерактивні технології набувають все більшого значення в освітньому процесі. Це пояснюється кількома факторами. По-перше, чимраз більша доступність та швидкість розвитку технологій створює потребу у нових підходах до навчання, які включають інтерактивні елементи. По-друге, такі технології можуть покращити рівень мотивації та зацікавленості студентів, підвищити ефективність і результативність навчання, що стає рушійною силою у сучасному конкурентному середовищі. Крім того, вони сприяють не лише засвоєнню академічного матеріалу, а й розвитку навичок диджиталізації, без яких неможливо уявити кар’єрне зростання у цифровій епосі.
- ДокументДІЯЛЬНІСТЬ УРЯДУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 1918 Р. У ПОДОЛАННІ ПРОДОВОЛЬЧОЇ КРИЗИ: СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АСПЕКТ(Видавничий дім «Гельветика», 2023-11-06) Хоменко Олена ОлександрівнаКлючові слова: уряд, Українська Держава, Павло Скоропадський, продовольча криза, шляхи подолання, відді- ли, комісії, комітети, кредит, асигнування.
- ДокументОСНОВНІ НАПРЯМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В ДІЯЛЬНОСТІ УРЯДУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 1918 РОКУ(Вид-во МАУП, 2023-11-28) Хоменко Олена ОлександрівнаНаціональна політика в Українській Державі 1918 р. була спрямована на забезпечення національної самостійності та реалізацію національних інтересів українців. Одним із важливих напрямів національної політики було визначення статусу української мови, яка була офіційною мовою держави і уряд П. Скоропадського доклав багато зусиль для розвитку та поширення державної мови. Ключові слова: мова, національна політика, закон, уряд П. Скоропадського, асигнування.