Перегляд за Автор "Чеморда, П. О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПерспективи використання масивів даних у сфері цифрового маркетингу(2021) Чеморда, П. О.З початку ХХІ століття, цифровий маркетинг і наука про дані (Data science), надзвичайно просунулись у розвитку. Значно розширились масштаби їх використання та потенційної вигоди, яку вони здатні згенерувати для маркетингової діяльності та підприємств у цілому. Поступово, із розвитком цих напрямів, це призвело до появи цифрової екосистеми, яка об’єднує багатьох користувачів інформації за допомогою електронних систем, і яка сформувала нові звички та поведінку нових споживачів. Найчастіше цифровий маркетинг визначається як набір методів, розроблених для мережі Інтернет щоб переконати користувачів придбати продукт чи послугу. Зважаючи на стрімкий розвиток інформаційних технологій, значних змін також постійно зазнає цифровий маркетинг та канали цифрових маркетингових комунікацій.