Перегляд за Автор "Iakovunyk, О. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументThe role of competitive intelligence in business management(2022) Obozna, A. О.; Iakovunyk, О. V.; Iakovunyk, D. I.Концептуальну основу та аналіз ролі конкурентної розвідки у вивченні конкурентів можна представити, синтезуючи інформацію від учасників ринку: постачальників, клієнтів, галузевих конкурентів, а також власного персоналу компанії. Конкурентна розвідка прояснює важливість достовірних даних та допомагає приймати більш ефективні рішення, що ґрунтуються на фактах, а не на простому пророцтві. Метою даної статті є дослідження ролі конкурентної розвідки, її зростаюча потреба у практичному застосуванні у бізнеспроцесах і поєднання досягнень різних галузей людської діяльності, саме психологію, логіку, економіка, менеджмент, маркетинг тощо.