Перегляд за Автор "Ляхов, Є. О."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВеб-аналітика у системі цифрового маркетингу: збір інформації та вимірювання результатів(2021) Чеморда, П. О.; Ляхов, Є. О.У статі досліджено місце і роль веб-аналітики, її інструментів, практика використання, наявний стан та перспективи розвитку у контексті джерела інформації та одного з драйверів роз витку системи цифрового маркетингу для підприємств. Розглянуто основні погляди на використання веб-аналітики у діяльності цифрового маркетингу, описані актуальні властивості та сучасні можливості у використанні веб-аналітичних інструментів. Досліджено роль веб-аналітики та інформації із веб-сайту у організації збору маркетингових даних для прийняття рішень, прогнозування маркетингових показників. Описано основні механізми роботи веб-аналітичних інструментів у контексті збору марке тингової інформації, практику їх використання та розвитку. Оцінено можливості та роль веб-аналітики у системі цифрового маркетингу з погляду на нові можливості веб-аналітики та динамічний розвиток інтернет-середовища, спрогнозовано можливі напрями розвитку веб-аналітики у контексті збору інформації для цифрового маркетингу. Розглянуто основні показники, що використовуються веб-аналітикою для кількісної та якісної оцінки маркетингових властивостей веб-сайту, поведінки споживача. Дано їх характеристики, розглянуто специфіку їх функцій. Проаналізовано характер та процес збору основних показників веб-аналітики (метрик), розглянуто їх особливості. На основі проведеного дослідження було виділено актуальні роль та місце веб-аналітики у системі цифрового маркетингу, описано сучасну модель застосування веб-аналітики сайту для збору інформації та прогнозування показників. Проаналізовано механіку роботи веб-аналітики та основні напрями поглиблення її застосування. Розглянуто політику щодо обмеження застосування персоніфікованої інформації, зібраної із відкритих джерел інтернет-ресурсів веб аналітики у контексті використання особистих даних споживачів.
- ДокументВпровадження концепції «подорож користувача» в систему воронки продаж підприємства(2020) Ляхов, Є. О.У статті розглядаються переваги використання концепції «подорож користувача» для формування воронки продажів, основні особливості та етапи формування подорожі користувача для використання в інтернет продажах підприємства. Визначено розуміння воронки продаж в сучасних умовах взаємодії підприємств з ринками. Досліджено особливості побудови комунікації з клієнтом на основі моделі AIDA. На першому етапі побудови воронки привертають увагу аудиторії. Далі розповсюджують інформацію про свій бренд, товари або послуги, потім відбувається знайомство з перевагами пропозиції, що сприяє у кінцевому появі бажання купити продукцію. Визначено та охарактеризовано основні помилки в застосуванні воронки продаж в рекламних кампаніях підприємств та доведено необхідність взаємозв’язку з новою технологією «подорож користувача». На основі детального вивчення терміну «подорож користувача» в електронному маркетингу пропонуємо трактувати його, як комплексну схему продажу товару чи послуги, що ґрунтується на застосуванні інноваційних технологій та інтернет ресурсів; систему соціально-економічних, ділових та технічних відносин, що базуються на використанні сучасних цифрових інформаційних технологій; комплексну організаційно-технічну систему інфраструктурних, технічних, організаційних, програмних, нормативних, маркетингових, законодавчих та інших елементів для залучення нових клієнтів та економічного зростання. Зазначено, що для ефективних показників продажів підприємства рекомендується використовувати нелінійні підходи, зокрема побудову подорожі користувача та формування стратегії навколо. Обґрунтовано, що застосування концепції «подорож користувача» дозволить оптимізувати маркетингову стратегію до сучасних тенденцій та потреб підприємств.
- ДокументПоєднання веб-аналітики та маркетинг аналітики для підвищення результативності маркетингової стратегії(2021) Ляхов, Є. О.У статті розглядаються методи та аспекти поєднання веб аналітики та маркетинг аналітики, маркетингові параметри для сайтів, лід магнітів та соціальних мереж. Визначено використання веб аналітики та маркетинг аналітики в сучасних умовах взаємодії підприємств з користувачами. Досліджено відмінності між веб аналітикою та маркетинг аналітикою. Основні параметри веб аналітики та маркетинг аналітики для отримання необхідних даних для покращення роботи маркетинг стратегії підприємства. На основі детального вивчення параметрів аналітики в електронному маркетингу, запропоновані підходи використання цих параметрів на загальнодоступних сервісах аналітики, як комплексну схему контролю та покращення діяльності маркетинг стратегії продажу товару чи послуги, що ґрунтується на застосуванні інноваційних технологій та інтернет ресурсів; систему соціально-економічних, ділових та технічних відносин, що базуються на використанні сучасних цифрових інформаційних технологій; комплексну організаційно-технічну систему інфраструктурних, технічних, організаційних, програмних, нормативних, маркетингових, законодавчих та інших елементів для залучення нових клієнтів та економічного зростання.