Перегляд за Автор "Стрельнікова, С. Ю."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНапрям удосконалення управління стратегічними змінами телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової трансформації(2020) Стрельнікова, С. Ю.У даній статті досліджено сутнісні аспекти поняття „стратегічні зміни”, з’ясовано економічну сутність управління стратегічними змінами та його особливостей в телекомунікаційних підприємствах, здійснена оцінка ефективності управління стратегічними змінами телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової трансформації, обґрунтована необхідність розробки пріоритетних напрямів удосконалення управління стратегічними змінами телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової трансформації, окреслені необхідні заходи. Зокрема, відмічено, що головним каталізатором цифрової трансформації є постійний розвиток технологій. Нині, основні стратегічні зміни, що відбуваються в бізнесі, мають цифровий характер. Цифрова трансформація є обов’язковим фактором конкурентоспроможності підприємств. Водночас, на практиці, необхідні стратегічні зміни, переважно у телекомунікаційних підприємств, мають вибірковий характер, проводяться без орієнтації на розв’язання сукупності задач в їх органічній єдності. Пріоритетні напрями розвитку управління стратегічними змінами телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової трансформації мають бути спрямовані на нарощення конкурентних переваг й прибутковості за раціонального використання усіх ресурсів з широким використанням Business intelligence, технологій ETL, нейротехнологій, Data Warehouse, ERP (Enterprise Resource Planning), Data Mining, економіко-математичних моделей та CALS-технологій, що забезпечить перехід до нової якості функціонування телекомунікаційних підприємств та стимулюватиме підвищення їх результативності, адаптивності, зрілості та гнучкості. Наголошено, що усвідомлення необхідності перетворень, зміна цінністних орієнтирів керівників та їх команди, широке залучення колективу до обговорення плану нововведень, а також підтримка й мотивація на визначених принципах забезпечать високу результативність управління при впровадженні стратегічних змін в телекомунікаційних підприємствах в умовах цифрової трансформації.