Перегляд за Автор "Федік, О. І."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDIGITAL рішення для управління проєктами та бізнес-процесами в умовах сучасних викликів(2021) Скляренко, О. В.; Федік, О. І.; Колодінська, Я. О.Сучасні виклики для бізнесу і економіки, обумовлені пандемією COVID-19, не просто суттєво вплинули на більшість галузей економіки та суспільного життя, а й призвели до значних внутрішніх трансформаційних процесів, без яких подальше функціонування окремих галузей вже складно уявити. Таку точку зору висловлюють багато аналітиків, в тому числі і цілий ряд старших партнерів компанії McKinsey у спеціальному виданні «The future of business: Reimagining 2020 and beyond» зазначили, що криза COVID-19 спричинить суттєві трансформації цілих індустрій протягом найближчих 12-18 місяців. На нашу думку, одним з найважливіших викликів сучасності є пошук балансу між забезпеченням стабільного функціонування бізнес-процесів та безпекою персоналу компанії, тобто мінімізація кількості випадків інфікування працівників в процесі виконання службових обов’язків. Відповідно, компанії матимуть справу з необхідністю перебудови раніше усталених підходів до організації роботи співробітників. Очевидно, що виникає необхідність у впровадженні певного типу роботи, що буде поєднувати віддалену роботу працівників та періодичне відвідування офісу.
- ДокументВикористання BIG DATA: сучасні можливості для бізнесу(2020) Скляренко, О. В.; Федік, О. І.; Колодінська, Я. О.У сучасному цифровому світі обсяги даних, як структуровані, так і неструктуровані, стрімко зростають. Вони надходять з високою швидкістю і в дуже великих кількостях, а їх джерела є різноманітними. Зазначені масиви даних стають частиною, так званого, поняття «великі дані (Big Data)». Big Data знайшли своє застосування у багатьох сферах економічних досліджень, в тому числі, при управлінні та оптимізації бізнес-процесів, вирішенні задач маркетингу та реклами, у бізнес аналітиці, прогнозуванні та ін. Застосування новітніх підходів, методів та технологій до аналізу та обробки масивів великих даних є актуальною прикладною задачею сьогодення з точки зору потенційного підвищення ефективності рекламних кампаній та відкриття нових можливостей для бізнесу. Метою статті є огляд і дослідження сутності, характеристик та способів використання Big Data, зокрема, у рекламній діяльності, аналіз реальних бізнес-кейсів для практичного підтвердження ефективності роботи з Big Data. У статті розглянуто суть поняття великих даних (англ. Big Data) та основні характеристики, які відрізняють масиви Big Data від звичайного масиву даних. Розглянуто типові способи та сфери застосування Big Data. Представлено джерела Big Data в цифровому (digital) середовищі, інструменти та можливості великих даних. Одним з основних джерел Big Data в цифровому середовищі є самі інтернет-користувачі, які постійно залишають за собою інформаційний слід. Такі дані дають можливість не лише більш поглиблено вивчити цільову аудиторію: створити портрет цільової аудиторії, визначити її інсайти, а й забезпечують можливість таргетованої доставки рекламного повідомлення. Що і було підтверджено у наведених практичних бізнес-кейсах, в яких для підвищення ефективності рекламних кампаній підприємств використовувалися технології Big Data.