Перспективи використання масивів даних у сфері цифрового маркетингу
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
З початку ХХІ століття, цифровий маркетинг і наука про дані (Data science), надзвичайно просунулись у розвитку. Значно розширились масштаби їх використання та потенційної вигоди, яку вони здатні згенерувати для маркетингової діяльності та підприємств у цілому.
Поступово, із розвитком цих напрямів, це призвело до появи цифрової екосистеми, яка об’єднує багатьох користувачів інформації за допомогою електронних систем, і яка сформувала нові звички та поведінку нових споживачів. Найчастіше цифровий маркетинг визначається як набір методів, розроблених для мережі Інтернет щоб переконати користувачів придбати продукт чи послугу. Зважаючи на стрімкий розвиток інформаційних технологій, значних змін також постійно зазнає цифровий маркетинг та канали цифрових маркетингових комунікацій.
Опис
Since the beginning of the 21st century, digital marketing and data science have advanced tremendously. The scope of their use and the potential benefits they are able to generate for marketing activities and enterprises in general have significantly expanded.
Gradually, with the development of these areas, it led to the emergence of a digital ecosystem that unites many users of information through electronic systems, and which has formed new habits and behaviors of new consumers. Digital marketing is often defined as a set of methods designed for the Internet to persuade users to buy a product or service. Due to the rapid development of information technology, digital marketing and digital marketing communication channels are also constantly undergoing significant changes.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Чеморда П. О. Перспективи використання масивів даних у сфері цифрового маркетингу // Економіка і управління. 2024. № 2. С. 78-84.