Впровадження концепції «подорож користувача» в систему воронки продаж підприємства

Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються переваги використання концепції «подорож користувача» для формування воронки продажів, основні особливості та етапи формування подорожі користувача для використання в інтернет продажах підприємства. Визначено розуміння воронки продаж в сучасних умовах взаємодії підприємств з ринками. Досліджено особливості побудови комунікації з клієнтом на основі моделі AIDA. На першому етапі побудови воронки привертають увагу аудиторії. Далі розповсюджують інформацію про свій бренд, товари або послуги, потім відбувається знайомство з перевагами пропозиції, що сприяє у кінцевому появі бажання купити продукцію. Визначено та охарактеризовано основні помилки в застосуванні воронки продаж в рекламних кампаніях підприємств та доведено необхідність взаємозв’язку з новою технологією «подорож користувача». На основі детального вивчення терміну «подорож користувача» в електронному маркетингу пропонуємо трактувати його, як комплексну схему продажу товару чи послуги, що ґрунтується на застосуванні інноваційних технологій та інтернет ресурсів; систему соціально-економічних, ділових та технічних відносин, що базуються на використанні сучасних цифрових інформаційних технологій; комплексну організаційно-технічну систему інфраструктурних, технічних, організаційних, програмних, нормативних, маркетингових, законодавчих та інших елементів для залучення нових клієнтів та економічного зростання. Зазначено, що для ефективних показників продажів підприємства рекомендується використовувати нелінійні підходи, зокрема побудову подорожі користувача та формування стратегії навколо. Обґрунтовано, що застосування концепції «подорож користувача» дозволить оптимізувати маркетингову стратегію до сучасних тенденцій та потреб підприємств.
Опис
The article considers the advantages of using the concept of “user journey” to form a sales funnel, the main features and stages of user journey for use in online sales of the enterprise. The understanding of the sales funnel in modern conditions of interaction of enterprises with markets is determined. The peculiarities of building communication with the client based on the AIDA model are investigated. The first stage of construction of the funnel is attracting the attention of the audience. Then there is the dissemination of more information about your brand, products, or services, then there is acquaintance with the benefits of the offer. And ultimately caused by a desire to buy products. The main mistakes in its usage in advertising campaigns of enterprises are identified and characterized, and the necessity of interrelation with the new technology “user journey” is proved. Based on a detailed study of the term “user’s journey” in e-marketing, we propose to interpret it as a comprehensive scheme of selling goods or services based on the use of innovative technologies and Internet resources; system of socio-economic, business and technical relations based on the use of modern digital information technologies; complex organizational and technical system of infrastructural, technical, organizational, program, normative, marketing, legislative and other elements for attracting new clients and economic growth. It is noted that for effective sales indicators of the enterprise it is recommended to use nonlinear approaches, which are the construction of the user’s journey and the formation of strategy around. The application of the concept of “user journey” will optimize the marketing strategy to current trends and needs of enterprises.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ляхов Є. О. Впровадження концепції «подорож користувача» в систему воронки продаж підприємства // Економіка і управління. 2020. № 4. С. 23-30.