Психологічні аспекти добору керівних кадрів в закладах освіти
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність теми дослідження обумовлена кількома важливими факторами. Безумовно, ефективність роботи закладу освіти значною мірою залежить від керівника. Його здатність мотивувати колектив, вирішувати конфлікти, управляти стресом та будувати команду має прямий вплив на якість навчання та виховання учнів. А відтак, добір керівників має бути науково обґрунтованим і включати не тільки професійні якості чи досвід, але й враховувати психологічні аспекти особистості, а особливо, у роки криз. Так, від початку повномасштабної війни в Україні різко зріс рівень психоемоційного навантаження на керівників закладів освіти. Вони часто стикаються з високим рівнем стресу через адміністративні обов’язки, нестачу кваліфікованих вчителів, адже багато фахівців виїхали за кордон, через необхідність організації навчального процесу у змішаних форматах, відчувають високу відповідальність та мають налагоджувати взаємодію з різними групами людей тощо. Все це вимагає психологічної стійкості та резильєнтності від керівників закладів освіти. Окрім того, можемо спостерігати зростання вимог до керівників шкіл, закладів дошкільної освіти, ліцеїв, університетів тощо. Так, сучасні заклади освіти стикаються з новими викликами, такими як впровадження інноваційних методик навчання, інтеграція інформаційних технологій, забезпечення необхідних умов для збереження здоров’я всіх учасників освітнього процесу, створення сприятливого психологічного клімату, що вимагає від керівників не лише високого рівня професійної компетентності, а й розвинених психологічних навичок.
Об’єкт дослідження – професійний відбір керівників закладів освіти.
Предмет дослідження – психологічні аспекти добору керівних кадрів в закладах освіти.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні аспекти добору керівних кадрів в закладах освіти.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Сиротенко Т. І. Психологічні аспекти добору керівних кадрів в закладах освіти : кваліфікаційна магістерська робота … 053 «Психологія». Київ, 2024. 138 с.