Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень на підприємстві (на прикладі Торговий дім "Поляков")
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність теми дослідження. Сучасна концепція маркетингу визначає роботу підприємства на основі інформації про споживчий попит та його зміни в найближчій перспективі. Жодний економічний суб’єкт не може проводити планування власної діяльності без дослідження своїх потенційних покупців, наявних конкурентів, посередників та інших суб’єктів та сил, що оперують на ринку, а також без отримання вичерпної інформації про рівень збуту та ціни, тобто без маркетингових досліджень.
Мета магістерської роботи полягає в систематизації теоретичних положень та наведенні практичних рекомендацій щодо розробки ефективної системи управління маркетинговими дослідженнями як основи прийняття управлінських рішень на підприємстві.
Об'єктом дослідження є торгівельне підприємство ТОРГОВИЙ ДІМ “ПОЛЯКОВ”.
Предметом роботи є організаційні та методичні засади проведення маркетингових досліджень.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Піскун Т. О. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень на підприємстві (на прикладі Торговий дім "Поляков") : кваліфікаційні магістерська робота ... 073 "Менеджмент". Київ, 2024. 104 с.