Архітектура Hyper Casual ігор на Unity: розробка та оптимізація

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ПВНЗ "Європейський університет"

Анотація

Об’єкт дослідження – процес розробки гіперказуальних ігор на платформі Unity. Предмет дослідження – архітектурні рішення, принципи оптимізації та інструменти, що використовуються в процесі розробки гіперказуальних ігор. Мета дослідження – розробити ефективну архітектуру гіперказуальної гри на платформі Unity із застосуванням сучасних інструментів і методів оптимізації.

Опис

Бібліографічний опис

Булгару Р. С. Архітектура Hyper Casual ігор на Unity: розробка та оптимізація : кваліфікаційна бакалаврська робота ... 121 Інженерія програмного забезпечення. Київ, 2025. 80 с.

Зібрання